poniedziałek, 20 sierpnia 2012

WE WERE YOUNG WE DIDN'T CARE


Tym razem zdjęcia zrobiliśmy na bulwarze w Gdyni, gdzie znajdują się gigantyczne zabawki. Wciąż zadaję sobie pytanie, jak mogłam nie wiedzieć o ich istnieniu? Są wakacje i moja dziecięca natura odzywa się częściej niż zwykle. Nie mogłam nie skorzystać z okazji. Odczekałam aż dzieci znudzą się zabawą i ustąpią mi miejsca. I to się nazywa prawdziwy koń na biegunach;).

Photos by Adam Kozłowski (LIKE)

Shirt, shorts, belt, shoes- House
Headband- Stradivarius
Bag- New Look
Necklace- Lucky in the Sky

Like me on Facebook

This time we took the pictures on the boulevard in Gdynia, where the giant toys can be found. I still ask myself, how could I not know about their existence? We've got holidays, so, a little child wakes up in me more than usual. I could not waste such an opportunity. I waited until the kids get bored and got home. And that's what you call a real rocking horse;). P.K.