środa, 17 października 2012

DIY T-SHIRT || "We are whispers..."


Czasem przyjaciele pytają mnie o przywiązanie do noszonych ubrań. Odpowiadam, że im więcej ich mam, tym częściej zapominam o ich istnieniu, więc ciężko mówić o jakimkolwiek sentymencie. Wyjątek stanowią rzeczy wykonane ręcznie przez moich bliskich. Są nimi np. "Kapuczinki"- buty z obcasem w kształcie litery K, które pokazywałam między innymi w tym poście, a także t-shirt z dzisiejszego wpisu. Dostałam go na urodziny od przyjaciela. Paweł narysował grafikę jelenia i zafarbował koszulkę, zanurzając ją w naczyniu z herbatą (mam nadzieję, że przetrwa pierwsze pranie!). 

Na stronie MM Trójmiasto ukazał się drugi już wywiad ze mną. Opowiadam w nim o dalszych planach dotyczących formuły bloga, moich wrażeniach z Blog Forum, ulubionych vlogach itd. Zainteresowanych zapraszam do lektury-> TUTAJ.

Photos by Adam Kozłowski (like)

Sweater/jacket- sh
T-shirt- diy, gift
Bag- Zara
Rings- H&M, New Yorker
Maxi skirt- Terranova
Shoes- Blink,Deezee

Like me on Facebook