piątek, 12 października 2012

DREAMLAND || BlOG FORUM GDAŃSK


Już jutro Blog Forum Gdańsk, dwudniowa konferencja poświęcona vlogo- i blogosferze. Uczestniczyłam w niej również rok temu. Możecie o tym nie wiedzieć, bo nie pojawiła się na blogu żadna wzmianka o  wydarzeniu. Obiecuję, że tym razem się poprawię i oprócz relacji, którą umieszczę tu w przyszłym tygodniu, jutro rano pojawi się oddzielny post, a w nim okno, gdzie będzie można oglądać transmisję na żywo (zacznie się o godz. 11.00). 

Mam szalenie miłe wspomnienia po ubiegłorocznej edycji. Wtedy pojawiłam się na Blog Forum za namową swojego ówczesnego fotografa,  do końca nie wiedząc, co ja tam właściwie robię. Nie żałowałam, bo to jedna z ciekawszych inicjatyw w jakich przyszło brać mi udział. Mam nadzieję, że Blog Forum i w tym roku mnie nie zawiedzie.

Rada dla przyjezdnych blogerów/blogerek. Weźcie ze sobą czapki, szaliki, rękawiczki i napakujcie kamieni do toreb na wypadek, gdyby miało Was zwiać;).

Photos by Adam Kozłowski (like)

Blouse- Kappahl
Skirt- sh
Belt- no name
Shoes- Fleq
Jacket- House
Bracelet- Art Attack
Necklace- Liameo

Like me on Facebook