sobota, 20 października 2012

BLOG FORUM GDAŃSK || PART 1

Swoją relację z Blog Forum zacznę od końca, czyli od zaszczytnego tytułu Blog of Gdańsk 2012, który otrzymałam. Wciąż jestem nie mogę uwierzyć, że wygrałam i jeszcze nie mam pomysłu na to, jak i gdzie powieszę otrzymaną grafikę (wszelkie rady mile widziane!). Początkowo planowałam umieścić ją na ścianie kamienicy, w której mieszkam, by służyła jako billboard reklamowy. Tylko co na to moi sąsiedzi?!



Jestem też bardzo wdzięczna za wszystkie oddane przez Was głosy! Walczyliście dzielnie, lecz ostatecznie przewagą 22 głosów nagrodę czytelników otrzymał blog Pieprz czy Wanilia (Oczywiście wielkie gratulacje dla Małgosi!).

Skoro już jestem przy podziękowaniach, nie mogę nie wspomnieć organizatorach całego przedsięwzięcia, którzy stanęli na głowie, by wszystko się udało. A czy się udało? Według mnie zdecydowanie tak! Jeszcze raz wielkie dzięki za to! Jesteście wspaniali! 


Co tak właściwie robiliśmy na Blog Forum?

1. Słuchaliśmy uważnie prezentacji. 


2. Spotykaliśmy się ze starymi znajomymi i poznawaliśmy nowych.


 3. Jak zwykle, próbowaliśmy ustalić z Adamem, kto jest szefem.

 

Z przykrością przyznaję, Adam wygrał to starcie!


Ale to ja przejęłam aparat!


3. Gdyby nie after party i after party po after party, które w przypływie dobrego humoru zorganizowałam...


... może zdążyłabym rano na mecz!


4. Na sam koniec muszę przyznać, że obiad (dla mnie właściwie śniadanie) na PGE Arenie, smakuje lepiej niżeli gdziekolwiek indziej.


W kolejnym poście opowiem Wam o moich ulubionych prezentacjach.

Tymczasem, jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o samym Blog Forum, podaję linki do artykułów, które ostatnio pojawiły się w mediach. Znajdziecie tam również moje komentarze:

LIFELATTE
GAZETA.PL
MIASTOKULTURY.PL
TRÓJMIASTO.PL
WYWIAD DLA MM TRÓJMIASTO

DZIENNIK BAŁTYCKI:

Zdjęcia:
Malwina Jakóbczyk
Adam Kozłowski
Blog Forum Gdańsk