niedziela, 29 września 2013

SPORTY STYLE || "You better run, run, run..."


Gdybym mogła, pewnie codziennie chodziłabym w spodniach dresowych. Nie żebym była jakąś szczególną fanką sportowego stylu. Nie uważam też, że sprawdza się w każdej sytuacji. Jestem po prost wygodna i szczególnie cenię sobie swobodę, także swobodę ruchów. Zestaw, który widzicie na zdjęciach miałam na sobie podczas małej wycieczki po Gdańsku, kiedy to oprowadzałam przyjaciela po mieście. Mieliśmy dotrzeć na Westerplatte, ale znalezienie przystanku autobusowego nas przerosło. Jak widać na załączonym obrazku, przewodnikiem jest raczej średnim, więc utknęliśmy na Dolnym Mieście, gdzie powstała ta sesja.



Mam też dla Was małą ciekawostkę. Jeśli robicie zakupy w sklepach internetowych, zajrzyjcie najpierw na stronę mojekupony.pl i sprawdźcie czy znajduje się tam kupon rabatowy na zakupy, których chcecie dokonać. W bazie jest ponad 400 sklepów, a korzystanie z serwisu jest bezpłatne. Jak się okazuje, promocje mogą trwać cały rok. Po co więc przepłacać? 

 Fot.: Paulina Kalbarczyk, ja

Koszula/ shirt - Moodo
Spodnie/ pants - Moodo
Torba/ bag - Stradivarius
Buty/ shoes - Stradivarius
Okulary/ sunglasses - H&M