czwartek, 26 września 2013

MOJA BAJKA: FOTOGRAFIA I MODA



Zawsze lubiłam kolekcjonować wspomnienia. Jako dziecko pisałam pamiętniki, zbierałam listy, pocztówki i walentynki, które wtedy otrzymywałam. Wszystkie one teraz zalegają w kartonach w moim domu rodzinnym i aż strach pomyśleć, że ktoś mógłby je przeczytać. W 2011 roku stworzyłam swoje miejsce w sieci i to ono dziś stanowi dokumentację moich dni. Przestrzenią tego zapisu są zdjęcia oraz codzienne stylizacje. Moment, w którym fotografię łączę z modą – to właśnie moja bajka. Dzięki nim uwieczniam chwile i zatrzymuje je w swojej pamięci na dłużej. Fotografie, które publikuję na blogu i fanpage'u często również wywołuję i umieszczam w specjalnym albumie. Choć jestem wielką fanką nowoczesnych technologii, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że zdjęcia na papierze i te widziane na monitorze komputera znacząco się od siebie różnią. Jak widać bywam dość sentymentalna.