wtorek, 2 kwietnia 2013

WIOSENNY KONKURS MOODO


Przeżyliśmy śnieżną Wielkanoc, ale chyba już czas na wiosnę i ...odświeżenie garderoby. Dlatego razem z Moodo przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym nagrodami są 3 bony o wartości 200 zł każdy. Napiszcie więc o swoich wiosennych postanowieniach. Kto powiedział, że są one zarezerwowane tylko dla nowego roku?!

Żeby wziąć udział w konkursie, należy:

1. Polubić Moodo na facebooku-> TUTAJ
2. Polubić Kapuczinę na facebooku-> TUTAJ
3. Zostawić komentarz, ze swoim imieniem i nazwiskiem (tudzież nickiem pod jakim występujecie na facebooku), adresem e-mail oraz dokończyć zdanie: Tej wiosny...

Konkurs trwa 10 dni (do 11 kwietnia).
17 kwietnia pod tym postem ogłoszę wyniki.


Na początku bardzo przepraszam za to opóźnienie. Porwał mnie wir pracy, wyjazdów i nie miałam, kiedy przysiąść do Waszych odpowiedzi (skrucha). A teraz do rzeczy. Niesamowicie miło było czytać Wasze odpowiedzi, bo macie w sobie wiele pozytywnej energii. Przeważająca większość z Was zamierza zadbać o swoje ciało, więc chyba będziemy bardzo wysportowani tej wiosny! Mogłam wybrać tylko trzech zwycięzców i oczywiście jest to wybór subiektywny, bo jak tu wartościować czyjeś postanowienia. Moja ulubiona odpowiedź, którą pozwolę sobie przytoczyć to: 

Tej wiosny nie mam zamiaru nic zmieniać w swoim życiu, bo jestem szczęśliwa :).

Zwyciężczyniami są:
Natalia Mocek
Jadźka Maria Woźnik
Malwina Jakóbczyk

(Moodo skontaktuje się z Wami mailowo)