wtorek, 9 kwietnia 2013

LIFESTYLE. MIX. FEBRUARY. MARCH. PART 2/2

Tym razem (jeszcze bardziej spóźniona) druga część miksu zdjęć z lutego i marca, w nieco bardziej prywatnej odsłonie. 


I Spotkania z przyjaciółmi:

Katana- Reserved, koszula- H&M, naszyjnik- Fleq
Okulary- Reserved
Kurtka- Reserved, koszula- House, spódnica- House
Koszula- Levi's

Rodzinne miasto odwiedziła Marta, którą możecie znać z bloga Riennahera. Zrobiłyśmy sobie wycieczkę po gdańskich lokalach. Martę poznałam już podczas Blog Forum, ale nie miałyśmy okazji dłużej porozmawiać. Przyznaję, moja sympatia w stosunku do wielu blogerek często kończy się w momencie spotkania personalnego. W tym przypadku nie było o tym mowy. Marta jest urocza, szczera, i bezpretensjonalna, a do tego ma lekkie pióro, dlatego zachęcam do odwiedzenia jej bloga.

Buty- Fleq, torba- eTorba, płaszcz- H&M, kurtka- Reserved, naszyjnik- Liameo, spodnie-Click Fashion, bluzka- Scandic fashion, CH Witawa

Poniższe zdjęcie jest dowodem, że można zaciągnąć mężczyznę do kuchni, (ba!) nawet dwóch- nawet gdy specjalnie o to nie zabiegamy. Ten dialog powinien rozwiać wszelkie wątpliwości:

Wiktor: Ogarniamy z Kamilem obiad. Masz ochotę zjeść?
Ja: Ale dzisiaj?
Wiktor: Noo tak.
Ja: Ale o której?
Wiktor: No tak za pół godziny. 
Ja: Za pół godziny nie zdążę. Muszę iść na pocztę.
Wiktor: Ale my już jesteśmy w drodze.
Ja: Ale to u mnie ten obiad robicie?
Wiktor: Tak. Dam Ci Kamila.
(...)
Kamil: Nie musisz się stylizować. Możesz być w dresie. Nie mamy aparatu. Przygotuj tylko ostry nóż.



II Zaległe, niepublikowane stylizacje:

Sukienka- Ax Paris, płaszcz- H&M, komin- H&M, buty- Reserved, torebka- Reserved
Leginsy- New Look, płaszcz- no name, sweter- sh, rękawiczki- sh, czapka- H&M, torba- Reserved, buty- Fleq


III Backstage:

Okulary- Diverse


IV Domowe:

Prezent z Piernikowego Sklepu. Pierwotnie znajdywały się tu oczywiście pierniczki, ale były tak smaczne, że nie zdążyłam ich sfotografować.
P.S. Puszki można zamawiać z dowolnym nadrukiem.

Sweter- sh, naszyjnik- KappAhl, spodnie- Zara, bransoletka- She-bijou
Kurtka- Reserved, naszyjnik- Blink Blink, kamizelka- Reserved, kombinezon- sh
Koszula- House

Idealne miejsce do przechowywania ubrań... no może zaraz po piekarniku, a w rzeczywistości był to primaaprilisowy żart dla rodziców.


Mocca- modelka, która jest w stanie wytrzymać kilka minut w jednej pozycji... chyba, że zrobi się senna;).

Turbany- mamine


I
Fot. Paulina Kalbarczyk, Marek Czajkowski, Malwina Jakóbczyk, Katarzyna Lepianka, ja
II
III
IV
Fot. mama, Marcin Witos, ja