piątek, 1 czerwca 2012

LOOK OF THE DAY || STREETWAVES

Mój dzień zaczął się o 6.00 rano, skończy najwcześniej o 24.00, co oznacza, że przede mną jeszcze 3 godziny pracy/nauki! Nie mogłam nie zrobić sobie krótkiej przerwy i tutaj nie zajrzeć. Dziś rano facebook przypomniał mi o Dniu Dziecka. Nie miałam okazji specjalnie go świętować, ale z pewnością zrobię to jutro. Daję sobie wolną sobotę (jaka ze mnie hojna szefowa). Z tej okazji, o ile wszystko pójdzie po mojej myśli, wybiorę się na Streetwaves. Jako, że część z Was mieszka w Trójmieście, pozwolę sobie napisać kilka zdań o tym wydarzeniu,  bo stanowi inicjatywę, której jestem szczególnie przychylna. Streetwaves to weekendowy cykl imprez kulturalnych, muzycznych i artystycznych, odbywających się na terenie Gdańska. Charakterystycznym dlań są dzielnice, w których się odbywa: zapomniane, zaniedbane, z daleka od centrum, a także prywatne mieszkania. Innymi słowy, miejsca, w których nie zwykło się organizować tego typu akcji. Tego roku są to: Orunia, Zaroślak, Biskupia Górka, Żabianka i Jelitkowo. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. Ciocia Kapuczina poleca;). Tymczasem zostawiam Was z nową porcją zdjęć i życzę wiele radości z okazji Dnia Dziecka!

   Photos by Adam Kozłowski (LIKE)

Jeans jacket, shirt, bag- sh
Sunglasses- H&M
Shorts- New Yorker
Shoes- Fleq

Like me on Facebook!