wtorek, 15 listopada 2011

WONDERFUL TIME WITH MY FRIENDS

Jak widać pogoda dopisuje;)! Niestety dziś za oknem nie jest tak pięknie. Zdjęcia zrobiliśmy we wrześniu, jednak dopiero wczoraj trafiły w moje ręce. Tego dnia spotkałam się z jedną z czytelniczek mojego bloga, która mieszka w mojej rodzinnej miejscowości. Kinga jakiś czas temu zostawiła mi przeuroczy komentarz pod jednym z wpisów. Wzruszył mnie do tego stopnia,  że musiałam ją poznać. Okazała się cudowną, delikatną osóbką. Humor dopisywał nam przez cały dzień! Na zdjęciach zobaczycie też mojego przyjaciela Sebastiana, który dzielnie pomagał podczas sesji! Po drugiej stronie obiektywu mój ulubiony fotograf- Szymon;).


Na koniec mały 'backstage'. Mam nadzieję, że rozbawi Was tak samo jak mnie!


Skirt-sh
Blouse- Vero Moda
Bag- borrowed from my roommate Kasia
Necklace- Magic Box
Watch- Avon
Hat-allegro
Bracelet- Carry Me Bijoux

 As you can see the weather is nice;)! Unfortunately, today behind the window there is not so beautiful. The pictures we took in September, but only yesterday did they get into my hands. That day I met with one of my blog readers, who lives in my hometown. Kinga some time ago left me a lovely comment under one of the entries. It had moved me to such extent that I had to meet her. She proved to be a wonderful, delicate little person. Humour stayed with us for a whole day! In the pictures you'll also see my friend Sebastian, who was bravely helping during the session! On the other side of the lens, my favorite photographer-Szymon,).