sobota, 5 listopada 2011

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK VOL.3

Muszę przyznać, że całkowicie uległam magii jesiennych barw. Sweter ukradłam z szafy mojego fotografa. Właściwie, kiedy chodzę z nim na zakupy, wybieram to, co potem będę mogła od niego pożyczyć (oczywiście żartuję)! Pasek tym razem posłużył mi jako naszyjnik, a torba to nowy nabytek z zaprzyjaźnionego łódzkiego sklepu NEOVINTAGE, o którym już kiedyś wspominałam. To ostatni outfitowy post z Tygodnia Mody. W kolejnym pokaże Wam, co działo się na pokazach.


Hat- sh
Scarf- no name
Sweater- Szymon's
Necklace- sh, diy
Skirt- Stradivarius
Shoes- Bershka
Bag- neovintage
Coat- Zara

 I must admit that I completely gave in to the magic of autumn colours. The sweater I stole from my photographer's closet. Actually, when I go shopping with him, I choose what Iwould be able to borrow from him (just kidding)! A strap, this time, served me as a necklace, and a bag is a new purchase from the allied store NEOVINTAGE in Łódź, which had been mentioned earlier. This is the last outfit's post from the Fashion Week. Next time I'll show you what has happened at the shows.