środa, 27 lutego 2013

MINI Paceman: Zostań twarzą MINI Zdunek

Kilka dni temu miałam okazję testować MINI Coopera. Spędziliśmy ze sobą prawie cały dzień, ale zacznijmy od początku. Pierwszy punkt naszej wycieczki to wizyta w BMW Mini Zdunek, odebranie kluczyków i auta. Przy moich zdolnościach destrukcyjnych, postawiłam sobie jeden cel: nie rozbić go! Miny zebranych, gdy usłyszeli to zdanie- bezcenne.


Obowiązkową częścią naszej wycieczki były oczywiście zakupy i obiad. Skorzystałam z okazji i zwiedziliśmy trochę miasta, znajdując kolejne plenery do zdjęć.


Nigdy nie sądziłam, że to powiem, ale chyba znalazłam auto, które do mnie pasuje. Jest sportowe, kobiece ale też trochę retro, czyli zupełnie w moim stylu. Jedyny minus to niezbyt pojemny bagażnik, w który trudno byłoby mi się zapakować, jadąc w dłuższą podróż. Łatwo się domyślić, że wożę ze sobą wiele... stanowczo zbyt wiele butów!


Wy również możecie sprawdzić czy auto do Was pasuje. 16 marca salon organizuje dni otwarte, podczas których goście będą mieli możliwość przetestować MINI Pacemana, ale to nie koniec atrakcji. W trakcie eventu odbędzie się konkurs pod tytułem „Zostań twarzą MINI Zdunek”. Żeby wziąć w nim udział, należy jedynie dać się sfotografować, a pod koniec dnia zostanie wybrany zwycięzca, który w nagrodę otrzyma profesjonalną sesję fotograficzną i znajdzie się na nośnikach reklamowych BMW Mini Zdunek. Trochę Wam zazdroszczę tej możliwości, ale mi również przypadło ciekawe zadanie, ponieważ zasiadam w jury konkursu. Liczę więc szczególnie na Waszą obecność! Sama również pojawię się tego dnia w salonie. Dodatkowo w trakcie całego wydarzenia hostessa będzie robiła zdjęcia polaroidem, więc każdy gość otrzyma jedno na pamiątkę. Ponadto 8 marca w Galerii Madison i 9 marca w Galerii Bałtyckiej pojawią się specjalne makiety MINI Pacemana (z wycięciem na głowę kierowcy), gdzie będziecie mogli zrobić sobie zdjęcie. Wszystko po to, by sprawdzić czy pasujecie do auta, czy auto pasuje do Was.

  
Do zobaczenia 16 marca na dniach otwartych!


Adres:
BMW Mini Zdunek
Ul. Miałki Szlak 43
Gdańsk

Stylizacja 1:
Czapka- H&M
Spodnie- Reserved
Kurtka- Reserved
Buty- Papilion
Naszyjnik- Lapetitevie
Bluzka- Zara
Szelki- Allegro

Stylizacja 2:
Sukienka- Stylownia Butik
Kurtka- Reserved
Kamizelka- Reserved
Torebka- eTorba
Rajstopy- eMarilyn
Buty- Fleq

Like me on Faceboo


Wpis sponsorowany