sobota, 3 grudnia 2011

MY OWN LITTLE PROJECT

Spontaniczna sesja, którą oglądacie w tym poście jest efektem pracy mojego ulubionego duetu: Szymona i Andrzeja Brzóski. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego Szymon nie zabiera na zdjęcia swojego taty;). 

Sukienkę, którą mam na sobie, uszyłam kilka lat temu z wyszperanej w second-handzie babcinej spódnicy, po czym wrzuciłam głęboko do szafy. Już miałam ją wyrzucić, kiedy zainteresowała się nią moja przyjaciółka. Powiedziała wtedy: ' Fajna. Dlaczego nie miałaś jej jeszcze na sobie?'. Stwierdziłam, że najwyższy czas ją założyć.  <Dziś znów leży w jakimś kącie>

Aaaa i jeszcze jedno. Nie martwcie się o to, czy było mi wtedy zimno. Zdjęcia przeleżały już u mnie trochę czasu;)

Photos by Szymon Brzóska & Andrzej Brzóska

Dress- my project
Shoes- H&M
Bag- vintage
Sweater- sh
Ring- flea market in Cracow

A spontaneous session you see in this post is a result of the work of my favorite duo: Szymon and Andrzej Brzóska. I don't understand why Szymon does not take his dad with him;)
Dress, which I'm wearing, I sewed a few years ago from a granny's skirt found in a second-hand, then it was thrown deep into the closet. I had been at the point of discarding it when my friend  became interested in it. She said, 'Cool. Why haven't you tried it on yet? '. I found that it is time to give it a try. <Today it lays in a corner again>Aaaa and one more thing. Don't worry about whether I was cold. The photos have been with me for some time now;)