czwartek, 15 grudnia 2011

IN CRACOW

Zdjęcia przeleżały u mnie od wakacji i nie było wcześniej okazji, by je opublikować. Uprzedzam więc wszystkie komentarze z pytaniem czy było mi zimno (patrz: gołe stópki). Nie było ;)! Gdyby dołożyć grubsze skarpetki czy ocieplacze, zestaw byłby idealny na tę porę. 

Nie wiem jak u Was, ale w Gdańsku wciąż nie ma śniegu! Przecież już za tydzień święta. Ciągle nie wiem co podarować swoim bliskim. Z częścią moich przyjaciół ustaliliśmy, że w ramach prezentu gwiazdkowego zabierzemy się nawzajem do kina, teatru, na drinka. Przyznam, że ten pomysł bardzo mi odpowiada. A jak u Was gorączka świątecznych zakupów? Może podpowiecie mi coś? Jak zawsze mam problem z prezentami dla panów!


Photos by Szymon Brzóska

Sweater, scarf, bag- sh
Leggings, shirt- Stradivarius
Necklace- Indian Shop
Bracelet, necklace, rings- Indian Shop
Shoes- Bershka

Photos have been laying at my place since holidays and there was no earlier opportunity to publish them. So I warn all the comments asking if I was cold (see: bare feet). I wasn't ;) ! Should you add some thicker socks or warmers, a set would be perfect for this time.
 
Don't know how about you, but in Gdansk there is still no snow! Christmas is next week. I still don't know what to give to my loved ones. With part of my friends we agreed that as a present we will take each other to the cinema, theater or on a drink. I admit that this idea really suits me. And how is your Christmas shopping fever? Maybe you'll give me some advice ? As always, I have a problem with gifts for men!