piątek, 11 stycznia 2013

TATTOO || "Like the scar of age..."


Jeśli miałabym zagrać w skojarzenia, słysząc słowo tatuaż, odpowiedziałabym- na całe życie. I ta właśnie myśl skutecznie odwodzi mnie od pomysłu jego zrobienia. Idąc jednak dalej i szukając skojarzenia do 'na całe życie', nie widzę już nic. Kiedyś rzuciłabym: miłość, przyjaźń, małżeństwo, ale mam wrażenie, że takie spojrzenie to już czysta abstrakcja. To zdanie to tylko uszczypliwa uwaga skierowana do świata, który mnie otacza i który ja również konstruuję. Sama przecież  wybrałam jedynie tatuaż-naklejkę, nietrwały, zmywalny za pomocą wody i gąbki.

If I had to play the associations game, when hearing the word tattoo, I would answer - for life. And that's the thought that is effectively dissuading me from the idea of ​​having one. But going further and looking for associations to 'for life', I do not see nothing. Once I'd have answered: love, friendship, marriage, but I feel that that point of view is a pure abstraction now. This sentence is just a biting remark to the world that surrounds me, and which I also construct. After all, I myself have chosen only a tattoo-sticker - fragile, washable with water and a sponge. P.K. 

 Photos by Tomasz Bednarczyk  

Tatuaż/ tattoo-  DCER
Nausznica/ earring- allegro
Kurtka/ jacket- Bershka
Sukienka/ dress- Ax Paris
Rajstopy/ tights- E- Marilyn
Torebka/ bag- sh
Buty/ shoes- Fleq 
Pierścionek/ ring-  Liameo
 

 Like me on Faceboo