wtorek, 24 lipca 2012

DRESS WITH PEPPERS || I have five clocks in my life




Dom mody Dolce&Gabbana w kolekcji wiosna-lato 2012 wypuścił serię ubrań zdobionych owocowo-warzywnymi printami. Od tamtego czasu usilnie poszukiwałam kulinarnych inspiracji. W akcie desperacji udałam się (aż) do kuchni i ugotowałam brokuły;)! Wtajemniczeni, w tym miejscu, powinni się uśmiechnąć. Jako, że ubieranie jest mi bliższe niż gotowanie (aż chce się dodać: nie czuję, że rymuję), nie osiągając pełnej satysfakcji, szukałam dalej.  W końcu trafiłam na sukienkę (Ax- Paris), której wzór łudząco przypomina ten widziany na pokazie D&G.


Dress- AX- Paris
Shoes- Stylowe Buty
Bag- Designed by Wioletta Wabnic- Rydz
Belt- no name
Bracelet- She

D&G wiosna-lato 2012

Like me on Facebook

Fashion house Dolce & Gabbana in their spring-summer collection 2012 released a series of clothing decorated with fruit and vegetable imprints. Since then I've searched unsuccessfully for culinary inspiration. In desperation, I went to the kitchen and cooked broccoli ;)! People fammiliar with the matter, at this point, should smile. Since the dressing is closer to me than cooking, not reaching full satisfaction, I was still looking form inspiration. Finally I found a dress (Ax-Paris), which has a confusingly similar pattern to that seen at the D & G show.