poniedziałek, 2 lipca 2012

ANOI SHORTS

Wczoraj pokazywałam moje kostiumy kąpielowe. Dziś, żeby wprowadzić Was w jeszcze bardziej wakacyjny nastrój, przenosimy się na plażę. Ostatnio mam trochę więcej czasu, więc każdą wolną chwilę spędzam właśnie tam. Nie jestem fanką opalania się (co chyba widać;P), za to uwielbiam szaleć w wodzie. W zestawie pierwsze skrzypce grają (bardzo) krótkie spodenki z (bardzo) wysoką talią, które kupiłam podczas Bakalii od Anoi. Już dziś żałuję, że zdecydowałam się tylko na nie, bo ubrania z tego sklepu są urzekające. Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć, świetnie się bawiłam podczas tej sesji!


Shorts- Anoi
Shoes- Fleq
Tops- H&M, no name
Bag, sunglasses- H&M
Jacket- BB&B
Bracelet- Semper Modum by Isabella K.
Necklace- I am

Like me on Facebook
 

Yesterday, I showed you my bathing suits. Today, to let you feel the holiday spirit even more, we're moving onto the beach. Lately, I've got a little more time, so I spend every free moment there. I'm not a fan of sunbathing (which perhaps you can see, :P), but I love to go crazy in the water. The first set of violin is played by short(very short in fact) shorts with a (very) high waist, which I bought during Bakalie from Anoi. Today, I regret that I decided tobuy just them, because clothes from this store are captivating. Meanwhile, I invite you to view photos, I had a great time during this session!