sobota, 31 marca 2012

KONKURS PINSPIRE- WYNIKI

Na wstępie chciałam serdecznie podziękować za tak wiele wspaniałych prac. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczona. Przez cały czas uparcie przepinałam Wasze zdjęcia na swoją tablicę, a także zapisałam je na dysku. Niesamowicie cieszy mnie, że w części folderów znalazłam także swoje fotografie. To chyba największe pochlebstwo dla blogerki, kiedy widzi,  że inspiruje innych. Wybór był bardzo trudny, dlatego musiałam obrać jakieś jego kryteria . W świadomości ludzkiej zdjęcia  funkcjonują w ten sam sposób co trendy,  muszą oddziaływać na nastroje społeczne,  w tym przypadku na mój nastrój. Ostatnio jest z nim różnie, tak więc słowa przemawiają do mnie trochę bardziej sugestywnie niżeli obraz. Idąc tym tropem nagroda wędruje do: kambia1@wp.pl


A tu link do folderu zwycięzcy:  http://www.pinspire.pl/p2K58ChYy5ND/xoxo