czwartek, 15 marca 2012

SPRING MOOD || ANTYREKLAMA

W dzisiejszym poście cztery nowości. Pierwszą jest bransoletka z grawerem Kapuczina ze sklepu Bransoletki. Druga to sweter od Vintage Attack. Kolejna, płaszcz kupiony w sh za całe 6 zł. Wreszcie ostatnia- bransoletka projektu Salvatore Ferragamo.
Mamy już 'prawie wiosnę', a ja mam coś w rodzaju 'prawie dobrego humoru'. W ramach mojego narzekania  polecam przeczytać antyreklamę, którą znajdziecie poniżej (miała już swoją przedpremierę na facebooku). Możecie być pewni, nic mi za nią nie zapłacili;).

ANTYREKLAMA

Wchodzę do vintage shopu w Sopocie i 'przeurocza właścicielka' rozpoczyna rozmowę:

Ona: Szukasz czegoś konkretnego?
Ja: Nie, zupełnie nie. (W domyśle chyba: szuka Pani i jak w vintage shopie szukać czegoś konkretnego)
Ona: To Ty odłożyłaś ten płaszcz? (wskazując na szary płaszcz, który ściągnęłam z wieszaka)
Ja: Tak.
Ona (z podniesionym głosem): To rozmiar 40, DZIECKO przecież się w tym utopisz!
Ja (tylko w swoich myślach): No co Ty, że też sama na to nie wpadłam! 

Vintage Shop na sopockim Monciaku. Szczerze NIE POLECAM!


Photos by Szymon Brzóska

Bracelets- Bransoletki, Salvatore Ferragamo
Coat- sh
Leggings- Reserved
Shoes- Asos
Bag- New Yorker
Necklace- Kappahl

In today's post, four novelties. The firs,t is a bracelet with the Kapuczina engraving from the Bransoletki store. The second, is a sweater from Vintage Attack. Next, a coat bought for as much as 6 zł in a sh. Finally, the last bracelet designed by Salvatore Ferragamo.We have 'almost spring' now, and I have a sort of 'almost good humour'. As a part of my complaining, I recommend to read a negative publicity, which can be found below (already had its pre-premiere on facebook). You can be sure I wasn't paid for it;).