wtorek, 28 czerwca 2011

WARSAW FASHION STREET- gala i bankiet

Dzisiejsze zdjęcia pochodzą z gali i bankietu organizowanych w ramach imprezy Warsaw Fashion Street. Tego dnia miałam na sobie minimalistyczną sukienkę, a pod nią top z frędzlami na plecach. Całość została zaprojektowana przez Bolesława Zajączkowskiego. Już niedługo jego ubrania będzie można kupić w sklepie internetowym (współtworzonym przeze mnie i Szymona), ale na razie ciii….

Today's pictures are from the gala and banquet organized under Warsaw Fashion Street show. This day I was wearing minimalist dress, and a top with fringles on the back underneath. It was all designed by Boleslaw Zajaczkowski. His clothes will be available soon in the online shop (co-created by me and Simon), but as yet - shhh... B.Z.









Podczas imprezy spotkałam także Karolinę, którą zapewne znacie z bloga charlize- mystery. Stronę Karoliny śledzę od samego początku jej istnienia, więc tym bardziej miło mi, że mogłam poznać jej autorkę, którą bardzo polubiłam.

During the party I met Karolina, which you probably know from the blog charlize- mystery. With Carolines website I stay tune from the beginning, so it was nice to me,  that I could meet its authoress, which I liked very much. B.Z.





Photos by Szymon Brzóska

Dress, top- zajączkowski.design
Jewellery, bag- H&M
Shoes- allegro

FACEBOOK 
 
Na koniec chciałam podziękować Barbarze Zwolińskiej, która zgodziła się tłumaczyć teksy na blogu na j.angielski.