piątek, 3 czerwca 2011

SHOW YOUR FASHION

Wczoraj, 3 czerwca miałam okazję uczestniczyć w pokazie mody, który miał miejsce w Sopocie. Swoje kolekcje zaprezentowali młodzi, zdolni projektanci, pragnący pokazać swoje prace szerszej publiczności. Co podobało mi się najbardziej? Zdecydowanie była to kolekcja Anny Dudzińskiej, która łączyła architektoniczne formy ze starym, industrialnym klimatem, futuryzm z klasycznymi kształtami. A to wszystko przy użyciu recyklingu. Ciekawe  propozycje pokazały także: Aneta Horążak, Ola Wawak i Caro Czajkowska, Klaudia Lademann, Karolina Nylec. Między kolejnymi pokazami goście mogli obejrzeć filmy, a raczej formy audio-wizualne , łączące modę, estetykę, dynamikę, filozofię i historię (Digital Fashion Show). Jestem nimi całkowicie zauroczona. Teraz o tym co nie przypadło mi do gustu. Przede wszystkim to, że te same modelki, w identycznych fryzurach i makijażach chodziły w pokazach  u różnych projektantów. Sam dobór dziewczyn w wielu przypadkach (oczywiście nie wszystkich) był chybiony, gdyż często wydawały się wyglądać nieproporcjonalnie w prezentowanych ubraniach. Także buty nie okazały się najmocniejszą stroną, z wyjątkiem kolekcji projektantki, która zaproponowała własne obuwie . Należy pamiętać, że nie tylko ubrania wpływają na odbiór kolekcji. Koniec końców uważam imprezę za udaną. Można było zobaczyć kilka ciekawych,  innowacyjnych projektów. Na koniec dodaję zdjęcia zestawów, na które zwróciłam szczególną uwagę. 

KLAUDIA LADEMANN





OLA WAWAK I CARO CZAJKOWSKA



 DUD.ZIN.SKA







ANETA HORĄŻAK


KAROLINA NYLEC



 I ja wczoraj:



Jacket- Atmosphere, sh
Dress- sh
Necklace- Atmosphere
Bag- vingue.com, Kleotyna Unicka design

Photos by Szymon Brzóska