czwartek, 23 czerwca 2011

FASHION PEOPLE POLAND


W środę odbyła się konferencja prasowa i (przed)premiera książki, o której na pewno już słyszeliście. Fashion People Poland to pierwszy w Polsce album street fashion, który miałam okazję współtworzyć. Razem z Szymonem Brzóską, autorem wielu zdjęć na moim blogu, szukaliśmy modnych, niebanalnych i wyróżniających się z tłumu osób. W projekcie brała też udział Sonia Zawadzka. Efektem naszej pracy jest rozdział: Gdańsk- Sopot.  Jestem podwójnie szczęśliwa gdyż w książce pojawiły się fotografie Iwony, Łukasza, Claudii i aż 5 moich zdjęć. Właściwa premiera będzie miała miejsce podczas Warsaw Fashion Street i towarzyszyć jej będzie premiera płyty zatytułowanej ''Fashion Music For Fashion People''. Cały dochód ze sprzedaży książki zostanie przeznaczony na cele charytatywne, stypendia dla najzdolniejszych, dlatego tym bardziej zachęcam do jej kupna. Album można nabyć w EMPIKACH, na terenie całego kraju.  Gorąco polecam;)

 Tymczasem dodaję kilka skanów. Zachęcam też do tego, by zajrzeć na blog Szymona, na którym znajdziecie kolejne skany  CLICK!








Dodam jeszcze, że jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam uczestniczyć w tym projekcie. Jest to dla mnie zaszczyt. Po powrocie z Warsaw Fashion Street zaczynamy zdjęcia do kolejnej edycji książki. Na facebooku będę informować, gdzie i kiedy będziemy się pojawiać z Szymonem, dlatego też zachęcam do polubienia bloga: