środa, 9 października 2013

SUMMER DRESS || "What cause and effect..."


W sobotę miałam okazję prowadzić z Joanną Glogazą (Styledigger) warsztaty dotyczące blogowania w łódzkiej Manufakturze i korzystając z okazji pragnę jeszcze raz podziękować organizatorom, Joasi oraz wszystkim uczestnikom za wspaniale spędzony czas. Łódź jest dla mnie niezwykle inspirującym miastem i mam nadzieję odwiedzić je ponownie.

Po krótkiej przerwie w blogowaniu, wracam z nowym postem i stylizacją. Wiecie, że nie jestem specjalną fanką opisywania jej elementów, ale tym razem skuszę się na mały wstęp. Tę sukienkę kupiłam w second-handzie (ostatnio powróciłam do ich przeszukiwania) i planowałam ubrać dopiero wiosną lub latem, ponieważ jest stosunkowo cienka. Jednak za sprawą mojej przekornej kobiecej natury, na letnie ubrania mam najczęściej ochotę właśnie jesienią i chyba nic w tym złego, jeśli można zestawić je w takich właśnie stylizacjach. Zwiewne bluzki, sukienki czy szorty – to wszystko w połączeniu z dzianiną może doskonale służyć nam także w chłodniejsze dni.

Fot.: Katarzyna Lepianka, ja

Sweter/ sweater - sh
Sukienka/ dress - sh
Naszyjnik/ necklace - Lucy in the sky
Kolczyki/ earrings - Lucy in the sky
Buty/ shoes - Papilion
 Bransoletka/ bracelet - Blink Blink
Torebka/ bag - eTorba