czwartek, 29 marca 2012

AMBERIF PART 2

W ramach targów, o których pisałam w ostatnim poście odbyła się Gala Bursztynu i Mody AMBER LOOK, na którą również zostałam zaproszona. W ostatniej chwili, bo na kilka godzin przed całym wydarzeniem, zdecydowałam się, że wezmę w nim udział. Tak wyglądał mój outfit tego wieczoru. Zdaję sobie sprawę, że sukienka jest dla mnie trochę za luźna, jednak ze względu na brak czasu okazała się najlepszą możliwą opcją.

Jeśli macie ochotę dowiedzieć się dlaczego zaczęłam blogować, jak wyglądają moje poranki i  co sądzę o stylu Polaków, zachęcam do przeczytania krótkiego wywiadu ze mną -> TUTAJ

Photos by Szymon Brzóska

Bag- RiB Style (designed by Wioletta Wabnic- Rydz)
Shoes- Allegro
Necklace- handmade (by Szymon Brzóska)

As a part of the fairs, which I wrote about in my last post, there was Amber and Fashion Gala AMBER LOOK , to which I was invited as well. At the very last moment, because I had decided to take part in it just a few hours before the whole event. Such was my outfit that night. I realize that the dress is a little too loose for me, but due to the lack of time, it proved to be the best possible option. If you want to know why I started blogging, what my mornings look like and what I think about the style of the Poles, I encourage you to read a short interview with me -> HERE