niedziela, 5 maja 2013

SPORTY STYLING

Przez wiele lat regularnie, bo codziennie wychodziłam wieczorem/nocą biegać. Tej zimy, przytłoczona obowiązkami, a może za sprawą lenistwa, zaprzestałam swojego nawyku. O ile moja figura tego specjalnie nie odczuła, to samopoczucie owszem. Wielokrotnie czytałam Wasze komentarze, w których pytaliście o wpis ze stylizacją do ćwiczeń. Za każdym razem uśmiechałam się w duchu, bo moim zestawom bliżej było do mody typu "faszyn from raszyn" niżeli sportowej elegancji (w końcu o 23.00 nikt mnie nie zobaczy!). Wraz z przyjściem wiosny, postanowiłam wrócić do dobrych nawyków i to w nieco bardziej stylowej odsłonie.  

Fot.: Katarzyna Lepianka

Bluzka/ blouse - Scandic fashion, CH Witawa
Spodnie / pants - Moodo
Buty / shoes - New Balance
Słuchawki/ headphones - Pull&Bear

Like me on Facebook