niedziela, 12 maja 2013

8th FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND. PHOTOS. PART 3

Dodaję ostatnią już część relacji z FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Tym razem nie film, a jak przystało na 'rasową blogerkę modową'- zdjęcia stylizacji. Ci, którzy spodziewali się piór we włosach, toczków i innych udziwnień, mogą czuć się zawiedzeni. Nie jestem szczególną fanką przebierania się. Ten etap zakończyłam mniej więcej na poziomie podstawówki: zabaw z rówieśnikami i szkolnych balów. Na zdjęciach znalazły się także Kasia i Karolina (Cajmel), które miałam przyjemność poznać podczas tygodnia mody w Łodzi oraz Agata z Gdyni, z którą w drodze powrotnej zwiedzałam Kutno (dzięki uprzejmości PKP spędziłyśmy dwie godziny w tym uroczym mieście).

Fot.: Izabela Dzijak, Agata Braun, ja

Stylizacja I:
Bluzka/ blouse Scandic fashion, CH Witawa
Spódnica/ skirt -  Daily-vintage
Marynarka/ jacket - sh
Buty/ shoes- H&M
Torba/ bag - borrowed from my friend
Pasek/ belt - River Island
Grawerowana bransoletka/ engraved bracelet She-bijou

Stylizacja II:
Bluzka/ blouse Scandic fashion, CH Witawa
Marynarka/ jacket - sh
Torba/ bag - borrowed from my friend
Buty/ shoes - Blink, Deezee
Bransoletka/ bracelet Lucy in the sky
Bransoletka/ braceletLiameo
Naszyjnik/ necklaceHouse
Pasek/ belt - Reserved