poniedziałek, 17 grudnia 2012

LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW


Jak powszechnie wiadomo, co roku zimową porą, blogerki modowe zaciskają zęby i rozbierają się na mrozie. Co roku czytają też te same komentarze pod postami, z pytaniami: 'Nie było Ci zimno?'. Rozwieję wszelkie wątpliwości: BYŁO OKROPNIE ZIMNO, ale jakoś przeżyłyśmy, ja i pani fotograf. Poprzedniej zimy dużo częściej ściągałam wierzchnie odzienie, żeby nie pokazywać wciąż tych samych płaszczy i kurtek, a raczej to, co noszę pod nimi. Teraz jestem trochę wygodniejsza i jeśli to możliwe, zamiast plenerów wybieram wnętrza. Jednak nie tym razem. Czas zacząć sezon zimowy!

 Photos by Katarzyna Lepianka & me

Cap- H&M
Jacket, jeans,shirt- sh
Belt- Reserved
Shoes- Fleq
Bracelet- Sweet Heart Studio
Broch- Joliart
Bag- Empik

Like me on Facebook


As you know, every year in winter fashion bloggers grit their teeth and undress in the cold. Every year they read the same comments under posts, with questions: 'Were you freezing'? I dispel any doubt: IT WAS FREEZING COLD, but me and my photographer somehow survived. The previous winter, I got undressed in the cold more often, not to show the same coats and jackets, or rather what I was wear under them. Now I'm a little more comfortable, and if possible, instead of going outside I choose insides. But not this time. Time to start the winter season! P.K.