Są reklamy perfum o tak silnej perswazji, że podświadomie zaczynam czuć ich zapach. Jedną z nich jest słodka Miss Dior "Cherie", owocowa DKNY be delicious czy zmysłowa Parisienne YSL.
Coco Chanel powiedziała, że "perfumy to niewidoczny, ale niezapomniany i niedościgniony dodatek. Są zapowiedzią przybycia kobiety, pobrzmiewają jeszcze, gdy ona już odeszła".
Coco Chanel powiedziała, że "perfumy to niewidoczny, ale niezapomniany i niedościgniony dodatek. Są zapowiedzią przybycia kobiety, pobrzmiewają jeszcze, gdy ona już odeszła".
Według mnie perfumy stanowią część garderoby, dlatego powinno się znaleźć swój zapach. Moim jest Vintage od Kate Moss.
Some perfume commercials are such coaxing that I can almost smell their scent. The sweet Miss Dior “Cherie”, fruity DKNY be delicious or passionate Parisienne YSL are one of them. Coco Chanel once said, that “perfumes are invisible, but unforgettable and uncatchable addition. They’re an announcement of the women’s appearance and they can be felt while she’s been already gone”. In my opinion perfumes are a part of a wardrobe, so everyone should find their own. Mine is the Vintage fro Kate Moss.
Photos by Lucyna
Coat- Zara
Scarf- sh
Leggings- Allegro
Bag- Tally Weijl, sh
Ring- h&m
Shoes- New Yorker