piątek, 7 czerwca 2013

SPORTY STYLE|| MOODO PROMOTIONAL VIDEO || "Slipping out before they say..."


Gdynia coraz częściej urzeka mnie plenerami, lokalami i ogólną atmosferą. Dzięki Agnieszce (autorce dzisiejszych zdjęć) dowiedziałam się o istnieniu siłowni na powietrzu, która jest dostępna dla każdego, do tego bezpłatnie. Odkryłam również, że moja kondycja jest - mówiąc delikatnie - kiepska i warto byłoby powrócić do regularnych ćwiczeń. U dołu postu znajdziecie dwa filmy promocyjne letniej kolekcji marki Moodo, której sukienkę mam na sobie w tym wpisie. Nagrywałam je jakiś miesiąc temu, ale lato dopiero przed nami, więc na pewno są wciąż aktualne!

Fot.  Agnieszka Potocka/subObiektywna/www.subobiektywna.pl

Buty/ shoes - New Balance
Kurtka/ jacket - Reserved
Okulary/ sunglasses - House
Torebka/ bag - Muzetka
Sukienka/ dress - Moodo


Instagram