czwartek, 20 czerwca 2013

PLANET OF THE FLOWERS || "Your eyes that unique shade of brown..."


Przy każdej sesji egzaminacyjnej cierpi moja skóra, figura, przyjaciele, rodzina, sprawy zawodowe i blog! Nie było mnie tu kilka dni, a mam wrażenie, że minęła wieczność. Nie mogę powiedzieć, że wracam naładowana energią, bo taką ilość nieprzespanych dób, energetyków i kaw, jakie sobie zapewniłam, ciężko będzie szybko odespać. Sesję zdałam, mogę wreszcie odetchnąć i co ważniejsze, zacząć czytać książki, które lubię, głównie dotyczące mody i mediów (które zamierzam tutaj recenzować). Po zdanych egzaminach cieszy dosłownie wszystko, łącznie z możliwością zrobienia makijażu (co okazuje się być luksusem). Witam w świecie żywych!

... i trzymam kciuki za tych, którzy piękną pogodę oglądają tylko za oknem.

 Fot.: Anna Matusewicz

Spódnica/ skirt - Bershka
Torba/ bag - sh
Buty/ shoes Zalando 
Bluzka/ blouse Scandic fashion, CH Witawa
Zausznik/ earring - allegro
Okulary/ sunglasses - River Island



Instagram