sobota, 1 czerwca 2013

CHILDREN'S DAY || "I can do the twist..."


Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego dnia na publikację tak 'roześmianych' fotografii. Część z Was pisała w komentarzach, że zawsze mam zamknięte usta. Wszystko za sprawą aparatu, który nosiłam przez dwa lata. Nie miałam z jego powodu żadnych kompleksów, ale nie lubiłam, kiedy występował na zdjęciach, najczęściej psując ich kompozycję. Dlatego, mimo że śmieję się bardzo często, nie mogliście o tym wiedzieć. Teraz zostałam uwolniona z objęć drutów. Jak zwykłam żartować: "chodzę i wietrzę zęby".  Do tego samego wietrzenia zachęcam również Was. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! 

Fot.  Agnieszka Potocka/subObiektywna/www.subobiektywna.pl

Buty/ shoes - Papilion
Bluzka/ blouse Scandic fashion, CH Witawa
Torba/ bag Michael Kors via Zalando
Spodnie/ pants- New Look
Naszyjnik/ necklace -  Lucy in the sky
Kurtka/ jacket - Reserved
Pasek/ belt - Reserved
Komin/ snood - H&M


Instagram