czwartek, 25 sierpnia 2011

I ONLY GRAB AIR

Zestaw, który dziś prezentuję jest lekki, zwiewny i kobiecy.Całość w kolorze ecru, przełamana czarnymi detalami w postaci paska i małego elementu na czubkach butów. Do tego odrobina kobiecej biżuterii i piękne kwiaty. Miło by było, gdyby ktoś mnie takimi od czasu do czasu obdarowywał;)
Aaaa... i jeszcze drobiazg, to nie jest sukienka!

Chcę też przeprosić wszystkich, którzy nie otrzymali ode mnie zwrotnego maila. Moja skrzynka część z nich odsyłała (nie wiedzieć dlaczego) do SPAMU! Niedługo zmienię adres i wszystko wróci do normy. Jeśli jeszcze do jakiejś zaległej wiadomości nie udało mi się dotrzeć, proszę o wysłanie jej ponownie.



Kochani, jeśli lubicie odwiedzać mój blog, bardzo proszę o Waszą pomoc w postaci głosów:


 Photos by (irreplaceable) Szymon Brzóska

Blouse, ring- sh
Skirt- VJ-style
Belt- New Yorker
Bracelet- Indian Shop
Shoes- Japan Style, allegro

Today's set is light, airy and feminine. All in ecru, broken with delicate black details in the form of a belt and a small element on the tips of the shoes. Added to this is a touch of feminine jewellery and some beautiful flowers. How nice would it be if someone gave me one of those from time to time;)
Aaa.. one small detail, this is not a dress!
 
I'd like to apologize to everyone who hasn't received a reply from me. My e-mail box was sending some of the messages (don't know why) to SPAM ! Soon I'll change my address and everything should go back to normal. If there is any message that I haven't found yet, please send it again.
 
Dear readers, if you like visiting my blog, I need your help with votes: