piątek, 5 sierpnia 2011

EXOTIC SHORTS AND SOCKS


Inspiracje można znaleźć wszędzie. Dlaczego więc nie w ogrodzie botanicznym? Podczas pobytu w Poznaniu postanowiliśmy wykorzystać deszczowy dzień na odwiedzenie palmiarni. Egzotyczne rośliny  i zwierzęta wyglądały niesamowicie. ‘Spotkałam’ tam płaszczkę,  wyglądającą identycznie jak moje spodenki z New Looka i stwierdziłam, że posłuży mi jako inspiracja do stworzenia nowego posta. 

Inspiration can be found everywhere. So why not in a botanical garden? During the stay in Poznań we decided to use the rainy day and went to the palmhouse. Exotic plants and animals looked amazing. I've encountered there a stingray, which looked just like my new shorts from New Look and I decided it would become an inspiration to create a new post.


Shorts-New Look
Socks- Borrowed from my friend Sebastian
Blouse-sh
Rings-H&M, Indian Shop
Shoes- Allegro

Jest i bonus! Kilka zdjęć z Zosią i Igorem, blogerami, których spotkałam w Poznaniu.

There's a bonus ! A few photos of Zosia and Igor - bloggers who I met in Poznań.


Photos by Szymon Brzóska