poniedziałek, 8 lipca 2013

DE NOYLES - BB CREAM SPF 15 - TEST


Tym razem występuję w wersji, w jakiej widzą mnie tylko współlokatorzy, czyli bez makijażu. Często pytacie w komentarzach jakiego podkładu używam do tak jasnej cery. Wcześniej pisałam, że żadnego, ale od prawie miesiąca stosuję DeNoyles - BB CREAM spf 15, który otrzymałam podczas wizyty w Abacosun (post z wizyty w salonie możecie zobaczyć TUTAJ). Służy mi zarówno jako krem jak i baza pod makijaż. To dla mnie wielkie ułatwienie, które jednocześnie pozwala na rezygnację z ciężkiego kosmetyku, jakim jest podkład. Krem BB działa trochę jak kameleon, bo dostosowuje swój kolor do barwy skóry. Jest wielofunkcyjny: nawilża, chroni przed wolnymi rodnikami oraz promieniami UV. Nie należy do najtańszych, ale skóra to coś, w co warto inwestować. W końcu nie wymienimy jej na nową tak, jak robimy to w przypadku zniszczonych butów. Gorąco polecam. Krem do kupienia TUTAJ
 
 Fot.: Katarzyna Lepianka, ja