środa, 13 marca 2013

THE HILL OF LOVE || "Lookin' for adventure..."


Dopiero niedawno odkryłam okolice Placu Wałowego i tym samym znalazłam się obok wzgórza, które mijam z daleka, jadąc pociągiem do domu rodzinnego. Kiedy byłam młodsza i przyjeżdżałam do Gdańska tylko okazjonalnie (jak przystało na przyszłą blogerkę modową, głównie na zakupy), lubiłam oglądać to miejsce zza szyby wagonu. Moja przyjaciółka powiedziała, że jest to GÓRKA MIŁOŚCI, a ja łatwowierna, oczywiście jej uwierzyłam (zresztą ławeczka na szczycie widziana z oddali potwierdzała tę teorię). Przyjaciółka nazwę oczywiście wymyśliła, ale mimo to zawsze chciałam się tam znaleźć. I wreszcie, po prawie 3 latach mieszkania w Gdańsku, trafiłam w tamte okolice. Sesja nie trwała długo, bo wiatr właściwie nie pozwalał nam się poruszać, a na większości zdjęć miałam włosy na twarzy, ale wkrótce tam powrócę i pokażę Wam kilka miejsc, które znalazłam.

Only recently have I discovered the vicinity of the Wałowy Square, and thus I found myself next to the hill, which I pass traveling home by train. When I was younger and came to Gdansk occasionally (as befits a future fashion blogger, mainly for shopping), I liked to watch the place from behind the glass of the wagon. My friend said that it was a LOVE MOUNTAIN, and, as I'm gullible, I believed her (a bench at the top which could be seen in the distance confirmed this theory). Obviously, the name of the hill was made up by my friend, yet I always wanted to ge there. Finally, after almost 3 years of living in Gdansk, I found myself in those surroundings. The session did not last long, because the wind did not actually allow us to move, and on most of the pictures I have hair on my face, but soon I'll go there again and will show you a few places that I found.


Rajstopy/ tightsE- Marilyn
Buty/shoes- Reserved
Sukienka/ dress- sh
Kurtka/ jacket- Reserved
Torba/ bag - Reserved
Komin/ snood- New Look
Płaszcz/ coat- Zara
Okulary/ glasses- Reserved

Like me on Facebook