wtorek, 10 stycznia 2012

ICE SKATING

Lodowisko! Jego właśnie brakowało mi w tym sezonie. Dlatego wybrałam się tam w niedzielę ze swoim fotografem. Nie jeździłam dwa lata i muszę obiektywnie przyznać: było widać te braki;). Nie wyobrażacie sobie jak niesamowitą frajdę sprawia mi ten sport, a jeśli jeszcze mam pozować do zdjęć, radość jest podwójna.

Mam też małe ogłoszenie. Zmieniłam maila na kapuczina@gmail.com. Można też pisać na kapuczina@ribstyle.com. Niestety moja skrzynka  z niewiadomych przyczyn zaczęła kasować wszystkie wiadomości. Tych, którzy pisali do mnie ostatnio i nie otrzymali odpowiedzi, proszę o przesłanie maili jeszcze raz na jeden z tych adresów. Z góry przepraszam za komplikacje. 

Biżuteria(naszyjnik i bransoletka z jaskółką), którą mam na sobie jest prezentem od sklepu Art with heart. Znajdziecie tam również akcesoria ślubne, albumy scrapbookingowe, karnety okolicznościowe, pudełka i zaproszenia. Wszystko utrzymane jest w delikatnym, pastelowym stylu.

Photos by Szymon Brzóska

 Necklace, bracelet (white)- Art with heart
Bracelet (pink and blue)- La Galateria
Scarf- Terranova
Cap, sweater, vest-sh
Leg warmers, gloves- H&M
Leggings- Stradivarius

Ice Rink! That's just what I missed this season. So I went there on Sunday with my photographer. I haven't been skating for two years and I have to be objective: you could see these deficiencies ;). You cannot imagine how incredible fun the sport is for me, and when, in the meanwhile, I have to pose for the pictures, the joy is double.