niedziela, 25 września 2011

METALLIC SKIRT AGAIN

Dziś Was na pewno nie zaskoczę. Zestaw, który mam na sobie, pokazywałam już w TYM poście. Zmieniła się tylko sceneria. Postanowiłam jednak podzielić się z Wami tymi zdjęciami. Podczas sesji poczułam się przez chwilę jak małe dziecko. Wcale nie przeszkadzało mi, że kiedy skończyliśmy,  nie miałam na sobie suchej nitki (Było tak gorąco, że wyschłam w 15 minut).


Photos by Szymon Brzóska

Blouse-sh
Skirt- Vero Moda, outlet
Necklace, bracelets, ring- H&M
Shoes- allegro, diy

I'm sure I won't surprise you today. The set I wear was shown in THAT post. The only thing that has changed is the scenery. I've decided to share the photos with you anyway. During the session, I felt like a kid for a moment. I wasn't upset even because of the fact I was soaking wet when we finished (in fact it was so hot, that I dried up in 15 minutes)