niedziela, 18 września 2011

HAPPY BIRTHDAY

Przyszedł czas na post urodzinowy. Kończę dziś po raz czwarty 18 lat. Jakiś czas temu postanowiłam pozostać przy tym wieku. W ten sposób co roku obchodzę kolejną osiemnastkę. Pierwszą świętowałam jeden dzień, drugą- dwa itd. Aż strach pomyśleć co będzie, kiedy dojdę do trzydziestej. Tym razem czekają mnie 4 dni, które postanowiłam  rozłożyć w czasie (z przyczyn czysto praktycznych). Dziś chciałam podzielić się zdjęciami z imprezy (nie mogłam doczekać się pełnoletności więc zorganizowałam urodziny tydzień wcześniej), która rozpoczęła się w moim mieszkaniu. Jest wciąż w stanie remontu, co pewnie zauważycie na fotografiach. Tego dnia moi przyjaciele postarali się o wszystko: pyszne jedzenie, cudowną atmosferę i wspaniałe prezenty! Ponadto w mym maleńkim pokoiku grał zespół Laboratorium Pieśni (skrzypce, akordeon i wokal). To był cudowny dzień, za który chcę serdecznie podziękować wszystkim gościom!

Naszyjnik, który mam na sobie, otrzymałam od Danieli z Magic Box. Jeśli chcecie zdobyć podobny, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który znajdziecie TUTAJ

Wykorzystując fakt, że mam urodziny, ponownie proszę o Wasze głosy w konkursie Fashion Blog Top 10. Będę wdzięczna za każdą pomoc. 



Photos by Szymon Brzóska

Necklace- Magic Box
Dress-sh
Shoes- H&M

The time has come for a birthday's post. Today I finish 18  for the fourth time. Some time ago I've decided to stay with this age. This way, each year I celebrate 18th birthday again. The first one was celebrated for one day, the secod - for two days etc. Dread to think, what it would be like when I reach 30. Nevertheless, this time I have 4 days, which I decided to spread in time (for the purely practical reasons) Today I'd like to share the photos from the party (I couldn't wait for majority so I had organised my birthday a week earlier) which started in my flat. It is still being renovated, which you've probably noticed. That day my friends cared for everything : wonderful food, amazing atmosphere and some great presents! What is more, in that tiny room played the "Laboratorium Pieśni' band (violin, accordion and vocal). It was a wonderful day which I'd like to thank all the guests for!