środa, 13 lipca 2011

DIY JEWELLERY


Powtarzającym się dodatkiem, występującym w wielu moich zestawach jest pierścionek w kształcie róży.  Jest ulepiony  z modeliny. Jeszcze 2 lata temu robiłam bardzo dużo tego typu biżuterii. Ostatnio na prośbę mamy Szymona (mam nadzieję, że już kojarzycie fotografa) stworzyłam mały zestaw składający się z kolczyków i pierścionka.  W mailu zwrotnym otrzymałam zdjęcia, które widzicie w dzisiejszym poście. Nie wiem jak na Was, ale na mnie styl i uroda pani Małgosi robią duże wrażenie. 
 
The recurring accessory in many of my sets is a rose-shaped ring. It is moulded from a modeling clay. Just two years ago I had been doing a lot of jewellery like that. Recently, at the request of Szymon's mom (I hope now you know the photographer) I've made a little set consisting of earrings and a ring. In reply I received photos which you can see in today's post. Don't know how about you, but the style and beauty of Mrs. Małgosia really impress me.



Model- Małgorzata Brzóska
Jewellery- handmade


Jeśli ktoś z was jest zainteresowany posiadaniem podobnej biżuterii, chętnie stworzę kolejne różyczki. 
Mail: paulina152@vp.pl

If you are interested in having jewellery of that kind, I'd be glad to make some more roses.
Mail: paulina152@vp.pl