niedziela, 1 maja 2011

Like a Cambridge Satchel



Pierwszy raz zapragnęłam Cambridge Satchel kiedy zobaczyłam to zdjęcie. Potem znalazłam jeszcze to, to i to foto. Kiedy dowiedziałam się, że New Yorker  wypuścił torbę inspirowaną właśnie tą, najpierw nie mogłam uwierzyć.  Całą minutę zastanawiałam się czy to możliwe, po czym pobiegłam o 21.00 do sklepu (mam dosłownie 300 m do najbliższego centrum handlowego). Nie zawiodłam się. Poza tym wydaje mi się, że torba jest całkiem solidnie wykonana.  Można też kupić ten sam model w kolorze kobaltowym. Polecam;)

I desired Cambridge Satchel for the very first time when I saw this picture. Later I found this, this and this photo. When I found out that New Yorker have designed a bag inspired by this one misbelief was my first reaction. I wondered for a minute if it's even possible, but then I ran to the store at 9 p.m. (I live literally 300 metres away from the Mall). I wasn't disappointed. Besiedes, I think it's made pretty firmly. It can be also bought in cobalt. I highly recommend.







Photos by Claudia

Shirt- Stradivarius
Jacket- sh
Shoes- Asos, sh
Bag- New Yorker