wtorek, 5 czerwca 2012

MY NEW SWIMSUIT

Wreszcie znalazłam idealny kostium kąpielowy. Nie mogłam się doczekać, by go założyć, więc na razie posłużył mi jako top. Poza tym, chyba nie ominie mnie wizyta u fryzjera, bo grzywka jest tak długa, że muszę ją albo  podkręcać albo zaczesywać do góry, jak w tym poście. Przez chwilę wahałam się, żeby jej nie zapuścić. Co sądzicie?

  Photos by Adam Kozłowski (LIKE

Sunglasses, swimsuit- H&M
Shoes- Fleq
Jacket- New Look
Skirt- Bershka
Bracelets- Vintage and  Salvatore Ferragamo

Like me on Facebook

Finally I found a perfect swimsuit. I couldn't wait to wear it so as yet is served as a top. What is more, I think I will not avoid a visit to the hairdresser, because the fringe is so long that I need to scurl it or comb to the top as you can see in this post. For the moment I was thinking about growing it. What do you think?