środa, 23 maja 2012

BIG CHANGES

Jak obiecałam, dziś tłumaczę zniknięcie Szymona- fotografa, o którego tak często pytaliście w komentarzach, tu i na fanpage'u.  Otóż, nie zobaczycie już jego zdjęć na moim blogu (chyba, że jakimś cudem otrzymałabym zaległe sesje). Nie wyobrażam sobie wywlekać tutaj jakichkolwiek brudów, to nie w moim stylu. Jednocześnie uprzejmie proszę o potraktowanie moich słów jako uzasadnienie sytuacji i tym samym powstrzymanie się przed jakąkolwiek nagonką w jego lub moim kierunku, która mogłaby pojawić się w komentarzach pod postem. Do rzeczy. Tak się składa, że kładę duży nacisk na dobre jakościowo, poprawne zdjęcia i takie właśnie po roku pracy widzieliście u Szymona, jednak każda współpraca i przyjaźń ma swoje granice. Trudno ją przekroczyć, jednak niektórym się jak widać udaje. Jeszcze kilka dni temu planowałam umieścić wpis z wołaniem o pomoc do 'Was'. W zamyśle, zamierzałam wystąpić w t-shircie z nadrukiem: SZUKAM (UCZCIWEGO) FOTOGRAFA, na plecach: LUB FOTOGRAFKI, który myślę, że sam w sobie byłby już bardzo wymowny. Nie zrobiłam tego, ponieważ krótko po moim wpisie, współpracę zaproponował mi Adam Kozłowski, wykazując duże zainteresowanie, za co jestem mu ogromnie wdzięczna. Zdążyliśmy się już spotkać i omówić szczegóły, a wierzcie lub nie, jest ich wiele;). Stworzyliśmy dwie wspólne sesje. Pierwszą możecie oglądać w tym poście i przyznam, że jestem z niej bardzo zadowolona. Biorąc pod uwagę, że to pierwsze nasze zdjęcia, a tendencja może być tylko wzrostowa, sądzę, że będzie już tylko lepiej. Tym samym chciałam zwrócić uwagę na wielką rolę fotografów na blogach takich jak mój i na ich rosnącą siłę. Oczywiście korzyści są obopólne, praca rozwija każdą ze stron.Gdyby nie blogi Maffashion, Macademian Girl czy Margaret J nie wiedziałabym, kim są Łukasz Plewa, Kasia z Retrospot czy Daniela Swoboda. Regularnie prowadzony blog wymaga zaangażowania nie tylko blogerki, ale również fotografa, który musi poświęcić swój czas i energię. Z tego miejsca pragnę podziękować każdemu fotografowi/fotografce, z którym/którą miałam/mam okazję współpracować, tworząc Kapuczinę (Szymonowi, Gosi, Malwinie, Kasi, Agnieszce, Claudii, Kamilowi i Adamowi)   i tym samym zapowiedzieć, że blog jest otwarty dla tych, którzy taką współpracę chcieliby ze mną podjąć. W niedalekiej przyszłości zamierzam rozszerzyć stronę o posty lifestyle'owe, będzie trochę o książkach, mojej szafie, kosmetykach, może jakieś diy, czyli to wszystko, o co pytacie mnie w komentarzach i prywatnych wiadomościach. Mam nadzieję, że będę mogła te zamierzenia zrealizować. 

Tymczasem dzisiejszy outfit w obiektywie Adama Kozłowskiego, nowego fotografa na Kapuczinie:

Photos by Adam Kozłowski

Shoes, bag- Fleq
Playsuit- sh
Sunglasses- H&M
Bracelets- Art Attack
Brooch- gift

I wanted to draw attention to the great role of photographers on blogs like mine and their growing power. Of course the benefits are mutual, our work improves both sides. If not Maffashion, Macademian Girl or Margaret J blogs, I wouldn't know who are Łukasz Plewa, Kasia from Retrospot or Daniel Swoboda. A regular blog requires not only bloggers commitment but also photographers, who has to spend his energy and time. I would like to thank all the photographers I had an opportunity to work with, creating Kapuczina (Szymon, Gosia, Malwina, Kasia, Agnieszka, Claudia, Kamil and Adam) and to tell that the blog is oper for all of these who want to cooperate with me. Soon I'm going to expand my website with lifestyle posts, a little about books, my wardrobe, cosmetics, maybe some diyall in all everything you're asking me in comments and on priv. I hope that I can realize this plans. B.Z