sobota, 11 lutego 2012

FRINGLES

Muszę przyznać, że Sopot widziany z lotu ptaka nawet na mnie wywarł duże wrażenie. To jedno z najciekawszych miejsc w jakim miałam okazję robić zdjęcia. Mam nadzieję, że będę mogła wrócić tu latem przy trochę lepszych warunkach atmosferycznych (chłód i wiatr skutecznie utrudniały zdjęcia). 

A teraz troszkę o stylizacji. Kiedy zobaczyłam w Bershce tę kurteczkę, od razu skojarzyła mi się z dzikim zachodem, kowbojami, Indianami, wreszcie z Pocahontas (kiedy byłam dzieckiem, tak mnie czasem nazywano). Frędzle będą jednym z wiosenno-letnich trendów. W przeróżnych odmianach pokazali je John Richmond, Matthew Williamson, Paul&Joe, Mochino, Gabrielle Colangelo, Barbara Bui, Ann Demeulemeester czy nasi rodacy: Łukasz Jemioł i Natalia Jaroszewska.

Photos by Szymon Brzóska

Jacket- Bershka
Shirt- vintage Dior
Necklace- Kappahl
Leg warmers- House
Leggings- Reserved